fredag 17 december 2010

Synundersökning

Jag har haft glasögon i nästan 2 år snart. Men har enbart använt dom när jag kollar på tv eller är på föreläsningar. Den senaste tiden har jag insett att de inte är tillräckligt bra längre, att jag fortfarande ser suddigt med dom på. Har även märkt att jag är lite handikappad i vardagen utan mina glasögon. Kan inte läsa skyltar och igår såg jag inte ens min egen pappa på flygplatsen. Så jag bad min mor boka in mig hos ögonSten här i Söderköping för en synundersökning. Idag ungefär vid 14.00 kommer jag få min dom, jag kommer dels behöva ny styrka i mina glasögon OCH ,ve och fasa, jag kommer behöva bära glasögon på heltid.

Jag precis när jag fått mina brillor
Jag & söta Thyra, jag i glasögon. Gammal bild för övrigt inte som att jag brukar fota mig själv i brillor för det brukar betyda, inget smink, flottigt hår samt mjukiskläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar