lördag 4 december 2010

Dag 4 - Det här saknar jag

Just för tillfället inför julen saknar jag Sverige någonting otroligt. Jag kan inte tänka mig en jul utan allt som Sverige har att erbjuda. Snön & kylan för julkänslan, familjen & alla kompisar för tryggheten, den varma lägenheten för myskänslan och maten för att julen är matens högtid. Senaste veckan har jag haft någon otrolig hemlängtan just för att jag vill känna den mysiga julkänslan och jag och Tanja har taggat upp varandra till saknaden. Jag ska ta tillvara på varenda sekund jag får hemma och ska njuta mer än någonsin för sen kommer jag inte få vara i Sverige på sju månader. Förstå mig inte fel jag trivs verkligen här men just nu har jag & Alicante kommit lite i tre-månaderskrisen och det stämmer som man säger borta bra men hemma bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar