söndag 12 december 2010

Hur ska jag överleva?!

Jag och Tanja har insett nu efter tre månader att vår relation till varandra är lite konstigare än andra relationer. Vi har under vår tid i Alicante bara bråkat en enda gång och det var inte ens ett bråk som var värt att ta upp, det var på fyllan och handlade om vi skulle åka hem eller ej. Det lustiga i detta är att vi umgås i princip hela tiden, vi har inte varit ifrån varandra mer än tre timmar i vaket tillstånd. Jag har börjat fundera på hur jag kommer klara mig i jul, tre veckor utan frugan liksom. Kommer det bli så att jag kommer på ett skämt och sen inser att jag inte kan berätta det för Tantor? Kommer jag ha en ordentlig fnissattack och sen inse att jag inte har någon att dela det roliga med?

Känns som jag kommer få sån separationsångest på Skavsta på torsdag att jag börjar gråta. Det är verkligen tur att vi har sju månader tillsammans i Sydamerika sen, jag vet inte vad jag skulle gjort utan min fina sambo.

1 kommentar:

  1. Det är verkligen en knepig relation vi har men den är för fin alltså :)

    SvaraRadera