fredag 3 december 2010

Läs min blogg även när jag är borta

Igår upptäckte jag den fantastiska funktionen här på bloggen så jag kan tidsinställa mina inlägg. Superbra nu när jag och Tanja har julutmaningen och ska skriva ett inlägg varje dag, så jag har nu förberett alla mina inlägg för de dagarna jag är borta. Så sluta för guds skull inte läsa min blogg varenda dag bara för jag är ute på vift. Kan ju meddela att det är helt fantastiska inlägg som kommer komma upp under tiden jag är borta. Jag kan vara den bästa bloggaren som existerar just för tillfället.

Statusen inför vår tripp är ungefär ingenting. Jag har grav ångest över att jag måste gå upp ungefär 7.15 imorgon för att hinna med tåget till Valencia, så tidigt har jag inte varit vaken sen förr förra veckan då jag gick och la mig vid den tiden. Min sjukdom är lite upp och ner och Tanja känner även hon sig krasslig så idag ska vi ta hand om oss själva med te, kaffe och turrón (nåt spanskt julgodis, tokgott) som vi köpt idag på Mercadona. För övrigt kan jag meddela att jag älskar Mercadona, fantastiskt mysig stämning i butiken. Idag hörde jag "Santa Claus is coming to town" där inne, fast i spansk version såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar