fredag 17 december 2010

Dag 17 - Mitt favoritminne

Det där med minnen tycker jag är svårt. Finns så många fina minnen som jag har så det är svårt att välja bland allihopa. Ett minne som jag kan komma på just nu var när jag och Tanja precis anlände till vår lägenhet i Alicante. Det är ett fint minne, det var ungefär 30 grader varmt, strålande sol och vi kunde se havet från vår balkong, dessutom hade vi pool. Det var en fin dag, vi var på stranden och hängde, gick runt i San Juan och bara hade det bra. Vet inte om det är mitt favoritminne men ett fint minne är det som jag alltid kommer bära med mig, jag kommer glömma alla nätter ja frusit ihjäl och alla stunder jag längtat hem för i mitt hjärta kommer Alicante vara mig nära. Det var där jag lärde mig komma ifrån min trygga vardag.

Fin dag i fina San Juan

1 kommentar:

  1. Fint att jag fick vara med på ett hörn i ditt favoritminne :)

    SvaraRadera