lördag 25 december 2010

Juldagen är här

Ikväll blir det party. Jag ska hänga på en av Norrköpings coolaste festlokaler nämligen DeGeer-hallen, blir middag med brudarna först och sen blir det party hela natten lång i ren Palace-anda. Det är en tradition för mig nu med juldagen. Det är så jag minns tillbaka lite och det är bara förra året det blivit en hit. Åren innan var vi så unga att vi gick till Hugos och där ringlade kön lång redan kl 20. I år har jag bestämt mig för att det ska bli en toppenkväll. Jag har fint sällskap och då kan det ju inte gå fel.

Hittade bara en bild på Felicia, då jag ännu inte fört över bilder från min gamla dator men denna är mycket passande då den är från juldagen förra året. Notera min blöta look efter att ha stått i kö i blötsnö en timma innan jag kom in på Palace. Orutinerat av mig att inte äta middag med de andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar