onsdag 8 december 2010

Dag 8 - Min dag

Min dag började galet tidigt, nämligen 5.00 i morse i Barcelona, blev lite packande och så gick jag och Tanja på fel tunnelbana när vi skulle till flygbussen. Vi upptäckte det dock i god tid så vi åkte bara en station. Efter lite om och men hamnade vi rätt och checkade in och hängde på flygplatsen, väldigt tjusig flygplats för övrigt. Steg på flyget och en timma senare befann jag mig i Alicante.
Tanja shoppar på Zara på flygplatsen
Min hat-butik, handla aldrig på Desigual, extremt fula kläder
Resten av dagen har varit ganska ospännande, blev en promenad på stranden i decembersolen. Kan meddela att någon jacka inte behövdes, nej idag har det varit 20 grader och sol ute.

Var tvungen att gosa lite med palmen
Jag försökte känna om vattnet var kallt
Det resulterade i att jag blev dränkt om fötterna
 Kvällen spenderas med fruktsallad, gossip girl och så småningom en film. Bra onsdag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar