torsdag 2 december 2010

Dag 1 - 3 sanningar om mig


  1. Jag drömmer om att leva ett riktigt Svensson-liv minus hund då eftersom jag är rädd för just hundar men resten skrämmer mig inte alls har jag fått väldigt klart för mig under mina tre månader utomlands. Vill ha mina fredagsmys med tacos, smågodis och Så Ska Det Låta eller På Spåret.
  2. Jag tycker att killar får alltför mycket skit om att vara svinaktiga mot tjejer då jag anser av egna erfarenheter som tjej och många snack med mina tjejkompisar att tjejer är minst lika sviniga. Ibland kan jag t.o.m. tycka att det är killarna i förhållanden som är töntiga och totalt känsloförvirrade.
  3. Jag är väldigt mycket snack och ganska lite verkstad. Jag försöker alltid bli seriös, ta upp träningen eller vad som helst men i själva verket är jag väldigt lat och är en riktig periodare i den mening att jag kanske är seriös i ungefär en vecka innan jag tröttnar. Är dessutom en riktig sista-minuten-människa när det gäller det mesta och litar på att allt löser sig, är det dock någonting jag verkligen vill är jag snarare väldigt impulsiv och gör det på en gång. Vill jag åka på en resa kan jag aldrig boka den 6 månader innan utan det handlar snarare om en vecka innan och vill jag ha en ny hårfärg måste jag helst färga inom den närmsta timmen kan inte vänta och fundera över beslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar