lördag 18 december 2010

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Jag har alltid svårt med det där med favoriter, mina födelsedagar från när jag var liten när allt sånt var jätteskoj har jag inget minnet av och de senaste åren har de inte varit så extravaganta. Men den jag kommer ihåg, och som jag sa då att detta måste vara den bästa födelsedagen, var när jag fyllde 18 år. Jag tjuvfirade min 18 årsdag med att gå ut på fredagen den 31 augusti 2007, men det ändrades vid tolv till 1 september, så jag fick ju komma in. Var mitt allra första krogbesök, Hugos var jag på såklart. Visste redan den kvällen att här kommer jag spendera många helger framöver, och det finns fortfarande inget uteställe jag varit på så många gånger som Hugos, det ligger mig varmt om hjärtat. Det var i alla fall jag, Hanna & Elin som tog oss an Hugos den kvällen, var i princip bara vi som var 18 i vår vänskapskrets. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände men det var en fin kväll och morgonen efter fick jag skönsång framförd av flickorna sjungen för mig samt tårta och hela grejer. Efter åkte jag hem och blev firad av familjen. Sammanfattningsvis, det var en bra födelsedag.

Glad blivande 18-åring
Coola brudar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar