fredag 31 december 2010

Årsresumé

Jag snor en lista från Tantor rakt av eftersom jag just nu har för dålig fantasi för att skriva en resumé helt själv.

Party och Tanja, sammanfattar mycket av mitt år
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jag flyttade utomlands i 3 månader och längre kommer det bli till våren
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag hade inga nyårslöften, har lärt mig att jag ändå alltid bryter dom
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej, men 3 av mina kusiner och snart kommer även min bror bli far för andra gången
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej, inte direkt men några dödsfall har det hunnits med, den närmsta är väl pappas kompis
5. Vilka länder besökte du?: Tyvärr bara Grekland och Spanien.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Kanske lite mer fest ;) nej skojade bara har festat mer än vanligt under 2010 men sol, bad och värme skulle ju inte sitta fel. Tur att resan till Centralamerika är bokad.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: Måste svara som Tanja, den 14 september, dagen vi anlände till Alicante. 

8. Vad var din största framgång 2010?: Att jag vågade åka ifrån min trygga bubbla, att jag faktiskt åkte utomlands, att jag klarade hösten.
9. Största misstaget?: Att inte träna!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Kan inte komma på någon gång jag faktiskt varit sjuk i år.
11. Bästa köpet?: Macbooken såklart :) min älskling
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Resor och datorn
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Tanja, alla gånger, skratten har varit oerhört många.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Gubben i Lådan med Daniel Adams-Ray samt Skaka rumpa med SeanBanan piggade upp många deppiga stunder i rucklet
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Var nog som förra året
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Njutit av stunden
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Ältat och grubblat
18. Hur tillbringade du julen?: Med familjen hemma hos mor och far
19. Blev du kär i år?: Ja, men har slutat vara det nu
20. Favoritprogram: Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år?: Skynda att älska, av älskade Alex Schulman
22. Största musikaliska upptäckten?: Daniel Adams-Ray och Oskar Linnros, sen kom ju Håkan Hellströms fantastiska album också
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: En resväska, önskade mig inget mer
25. Något du önskade dig men inte fick?: Önskade mig som sagt inget mer än resväskan
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var på Rhodos med mamma
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Om jag aldrig blivit kär precis innan jag åkte till Alicante. Med facit i hand var det ingen hit precis.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Ingen stil alls, haha.
29. Vad fick dig att må bra?: Att inse att jag klarat av att bo i Alicante i 3 månader samt att jag kommit ännu närmre min fina vän Tanja.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Jude Law och alla killar i Gossip Girl.
31. Vem saknade du?: Alla här hemma i Östergötland!
32. De bästa nya människorna du träffade? Henry, älskade Henry från Marketing-klassen samt Hanna som gjorde ordentlig entré i "tjejgänget" under året.

2 kommentarer:

  1. Vadå ingen stil? Vad hände med strumpor och flippflopp?

    SvaraRadera
  2. Åå så fint att jag fick vara med på ditt år :) Har förresten jobbat massa med våra förberedelser inför trippen nu, längtar som en tok!

    SvaraRadera