onsdag 22 december 2010

Dag 22 - Det här upprör mig

Jag kan bli upprörd för ganska mycket. Det är det gamla vanliga politiskt korrekta såsom orättvisor, krig, svält, djurplågeri etc. men samtidigt kan jag bli upprörd för såna töntiga saker. Jag gillar att göra listor så jag tänkte göra en lista på några saker som upprört mig det senaste halvåret. Kan även meddela att jag fått riktiga psykbryt vid dessa tillfällen.

  • När jag inte klarar av att sätta upp en lampa
  • När tvn inte fungerar och jag inte kan lösa problemet
  • När min dator är elak mot mig och håller på att dö
  • När jag är tvungen att laga mat jag inte kan laga 
  • När jag inte hade någonting att ha på mig när jag ska ut
  • När allt i rucklet går sönder
  • När Telefoníca meddelar mig och Tanja att vi får betala över 200 euro för att vi tydligen har ett-årskontrakt. 
Ja vad ska man säga? Det är riktiga I-landsproblem som upprör mig mest. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar