onsdag 3 november 2010

Kortvecka = långhelg

Nu för tiden har jag konstant långhelg. Jag går från måndag-onsdag (ibland lyxen bara till tisdag) och sen är jag "ledig" veckan ut. Vi har ju alltid case och sånt att förbereda samt plugga lite ibland. Denna vecka har vi två lektioner, m.a.o. 10 timmars schemalagd tid. I måndags var det som sagt röd dag så därför blir veckan kort och kl 22 börjar min helg. Helgen tror jag blir relativt lugn, Tanja får familjebesök på torsdag så jag får väl försöka smyga mig in lite snyggt i familjen Petersson någon gång ibland.
Såhär ser jag ut varje helg, tyvärr får jag inte umgås med PetPo varje helg

2 kommentarer:

  1. Förra veckan var jag östgöte så nu är det minsann din tur att konverteras till västmanlänning!

    SvaraRadera
  2. Åh. Fett avundsjuk. Jag har sammanlagt... 12 h lektioner kvar denna vecka.

    Lycka till med hallsta-dialekten ;)
    P.S. Om du blir uttråkad kan du ju ta dig norrut ;)

    SvaraRadera