tisdag 30 november 2010

Julklappar

Eftersom jag endast har ungefär två veckor kvar i Spanien och jag vill köpa mina julklappar här nere så har jag nu börjat fundera lite på vad man ska ge familjen. Har frågat alla men de är inte till någon vidare hjälp så jag tänkte att familjen kan höra av sig till mig med bättre tips. Gary jag tänker inte ge dig ett säsongskort på parken, går liksom inte att köpa här. Så vad är ditt andra alternativ? När jag och Tanja åker till Barcelona hoppas jag att jag kommer få en snilleblixt och komma på exakt vad jag ska köpa till alla, men jag vill gärna ha tips. Min fantasi är inte så bra just nu.

Enda julbilden jag hittade, ni ser ju vad tjusiga jag och brodern min är (var)

1 kommentar:

  1. Det skulle kunna funka med årskort på Barcelonas hemmamatcher också.

    //Gary

    SvaraRadera