måndag 1 november 2010

Helgen

Var en fin helg, hängde en del med föräldrarna mina som idag åkt hem. Sen i lördags blev det som sagt lite festligheter, jag och Tanja blev inbjudna till Mexicanarnas hus på lite förfest innan det bar av till någon liten bar där halva vår klass befann sig. Jag var då utklädd till militär, dock inte med så mycket inlevelse men ändå. Måste summera lördagen som mycket trevlig och söndagen som nära-döden-upplevelse, det var inte direkt en pigg Bella som beslutade sig för att säga godnatt kl 20.30 igår. Idag är det röd dag i Spanien så vi är lediga, men min lediga dag ska bestå av studier, måste skriva på det där caset till på onsdag, önska mig lycka till.

Enda bilden jag tog, inga proffsfotografer som bor i hushållet precis. Försökte se cool ut, vet inte riktigt om jag lyckades så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar