lördag 27 november 2010

Brrr it's cold in here

Jag kan meddela att jag fryser sönder om morgnarna nu för tiden. Vaknar upp vid 8-9 och tror att jag ska bokstavligen frysa ihjäl. Försöker alltid på morgonen gosa upp mig mot väggen i ren panik efter en varm kropp att värma mig mot, kan ju berätta att väggen inte gör någon nytta så förstår inte varför jag fortsätter morgon efter morgon. Nu tänker ni svenskar där hemma att klaga inte du är i Spanien det är 16 grader och hemma är det minusgrader. Som svar på detta kan jag ju då säga att vi kanske har 14-15 grader ute och det är inte många grader varmare inomhus på dagarna brukar det t.o.m. kännas varmare att komma ut än att vara inomhus. Nätterna blir fruktansvärda, jag och frugan har funderat på att om det blir riktigt jävligt får vi börja sova i samma rum för att få upp värmen.
Vill ha det lika gosigt som Whiskas, han skulle dessutom kunna få värma mig pluttekatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar