torsdag 11 november 2010

Har jag någon dold bokstavskombination?

Varje gång när jag är på lektion undrar jag om jag har någon sorts bokstavskombination för min koncentrationsförmåga fungerar i ungefär högst 30 minuter och då har jag bra tur. Kan bero på att ibland är läraren pisstråkig och ibland pratar de för snabbt så de tappade mig redan under första ordet. Jag kan komma på mig själv med att stirra ut i tomma intet och undra vad tusan gubben där framme pratar om. Igår nådde jag min topp, var fruktansvärt trött och försökte hålla mig vaken på alla möjliga sätt så måste sett ut som att jag hade damp eller nåt för jag satt och trumma med benen, med pennan, tuggade tuggummi, drack vatten, nöp mig själv i öronen allt för att inte somna. De där 5-timmarslektionerna är snarare en tid för fundering än en lektion i mitt huvud. En vanligt förekommande tanke är att fundera på vem som är snyggast i klassen, kommer alltid fram till samma sak så ska nog sluta tänka tanken. Nej, när jag kommer hem till Sverige ska jag nog söka upp någon för att få en diagnos på mig själv.

Fullt normal?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar