lördag 1 september 2012

Oslo!

Nu har jag och Elin sovit första natten i lägenheten. Vi bor i ett supermysigt område precis mellan en park och en älv. Husen är helt nybyggda och innergården är jättefin och det finns en takterass. Det enda minuset med detta är att vi kommer bo tre tjejer på 40 kvm, redan nu är det kaos i badrummet och då har Charlotte inte anlänt än. Att säga att vår lägenhet är en tvåa är att ta i lite, jag skulle kanske kalla den 1,5 rum med en liten köksvägg.

Idag är det min födelsedag och jag blev "väckt" (jag var redan vaken) av Elin med frukost på sängen och nu ska vi pysa ut i solen för en promenad runt älven.

Min och Elins packning igår

Vardagsrummet
"Sovrummet"

1 kommentar:

  1. Men guud GRATTIS i efterskott!! Hoppas du hade en fin födelsedag och att livet går bra i lägenheten:) 40 kvadrat är ju hyfsat iaf, det klarar ni nog! P&k

    SvaraRadera