söndag 30 september 2012

En liten uppdatering

För det första har jag kommit hem. Oslo var inte min grej så jag tog mina väskor och for hem till Sverige i torsdags. Efter det har jag mest njutit av att ha ett eget rum, inte bara äta ägg och tonfisk och träffat hela familjen, måste dock säga att jag saknar mina två fina sambosar Elin och Challe. Så mycket mer har jag inte att berätta, om någon undrar om jag har en plan kan jag meddela att nej det har jag inte. Vi får helt enkelt se vad som händer i mitt liv i höst.

Väskan fick ett eget säte på tåget, fönsterplats till och med

Lyssnade på Alex och Sigges podcast, om ni inte lyssnat på den gör det.  Alex Schulman är sen gammalt en gammal kärlek för mig men nu tycket jag Sigge Eklund är briljant och dessa två tillsammans blir fantastiskt. Som ett lugnt Filip  och Fredrik
Jag njuter av att återigen ha 35 nagellack, 3 schampon och en inpackning, flera olika body lotions och så klart en fet tavla föreställande mig själv. Egoboosten blir total

4 kommentarer:

  1. Nämen, det var otippat! Boka in en helg i Uppsala iaf, senare i höst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gick ganska snabbt :-) absolut, jag har aldrig varit i Uppsala så perfekt tillfälle nu

      Radera
  2. Och sicken fin tavla sen! Vad heter konstnären? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joakim faktiskt :) Riktigt tjusig :-)

      Radera