tisdag 4 september 2012

Lite om ditten och datten

Nu  börjar det kännas som att jag faktiskt ska bo här ett tag. Igår tog jag och Challe en tur till IKEA för att inhandla förvaring och diverse saker som gör att vår lägenhet blir ett hem. Så tack våra kära vänner för presentkortet som nu gjort att vi kan ha det hemtrevligt. Elin började jobba igår så nu har hon fått en vardag här borta. Själv söker jag jobb för fullt, finn.no är min favoritsida för tillfället. Hoppas på att jag får ett litet jobb i alla fall så jag får in lite cash flow. Annars händer inte så mycket här, det regnar idag. Lite skönt för lägenheten blir inte som en bastu som den varit de andra dagarna när solen gassat in genom fönstren. Just det jag har äntligen hittat vanligt havregryn, det känns fint kan jag äta riktig frukost, dock får jag hålla mig till mitt pulverkaffe. Känns som för 2 år sen när jag drack det i Spanien. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar