måndag 17 september 2012

Min vecka i bilder

Eftersom jag inte har sådär överdrivet mycket att uppdatera er tappra läsare om så tänkte jag bjussa på några bilder med lite text under för att ni ska ha en liten aning om vad som sker i mitt lilla liv.

Ena dagen var jag lite småsnygg och tog en bild för att föreviga detta ögonblick, nästa dag var jag småsjuk och åt yoghurtis (yoghurtglass alltså)
Innan jag upptäckte att jag var lite småsjuk var jag och Challe och drack kaffe, jag en cappuccino (typ bara skummad mjölk) och Challe drack sitt kaffe ur en skål. Jag skrattade lite för det var så festligt.

Jag och Elin ökade på Friday's på en lördag (!)

Så tog vi en bild ihop också i smyg så ingen skulle se att vi var lite pinsamma

Senare på kvällen insåg jag och Elin att man kan köpa öl i mataffären och slog på stort och köpte två Corona var

Superdupermysiga kvällssol uppe på takterassen

Igår jobbade vi tre brudar på dop, såhär fint hade vi dukat

Syns inte på bilden men denna platta började igår brinna när jag stekt klart min korv, jag kände att det var lite nära-döden-upplevelse på den alltså

Idag har jag trotsat min trappfobi och gått i de mest rangliga trappor jag någonsin satt min fot på, när jag gick upp för den sa jag aldrig mer sen en timma senare gick jag nerför igen. 


Jag hade ingen nyckel när jag var på äventyr och Challes telefon fungerade inte så jag var utelåst i några minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar