fredag 25 mars 2011

Vi startar festerna tidigare under veckorna nu

I går skrev jag inte för jag själv tyckte jag hade väldigt giltigt skäl, nämligen jag var bakis. Onsdagens utisfest var inte att leka med. För den som inte vet så är Café Journal här i Viña stället att vara på som utis på onsdagar. Vi hade aldrig provat det så vi hakade på Adolfos utisar (alla bor i samma område som vi, mycket smidigt men det gör att vi på PUCV är lite i minoritet) och festade loss bland amerikaner, tyskar, kanadensare och allt vad det nu var. Mycket lyckad kväll. Förresten idag, en månad sen vi kom hit, ska vi turista i Valparaíso.
Jag och Tanja på micron
Svennebild

Jag kör en favorit i repris, ska visa orginalet en dag 
Jag tyckte Tanja skulle ta en glad bild på mig
Brian och Tanja
I Chile dricker tyskar drinkarna liggandes på bordet

Jag underhöll colectivo-chauffören under hemresan 

1 kommentar:

  1. Haha underbart! Älska att alla ser sjukt fulla ut. Utom Ella, som sitter och bara ser söt ut, haha!

    SvaraRadera