tisdag 22 mars 2011

Flykten del två

Idag har varit en såndär obra dag, allt har varit emot mig. Det började med att jag gick upp mycket tidigt för att gå på ett bodycombat-pass, jag ångrade mitt val samma sekund jag gick in i salen. Alla brudar där var hurtiga, superseriösa och jättechica och där stod jag trött, rufsig i håret och totalt bortkommen. Nej jag tror inte jag kommer gå på ett pass igen.

Dagen fortsatte med att jag och Tanja flydde en lektion ytterligare en gång. Vi hade inte läst det vi skulle till dagen och så klart så gick lektionen ut på att diskutera två och två vad vi hade läst. Bortkomna som vi var sprang vi ut ur salen och beslutade oss för att inte visa oss på de där lektionerna igen. Vi har dessutom innan funderat på om vi ens får tillgodoräkna oss kursen för att den krockar med många kurser vi läst hemma. Hej utiskurs när jag kommer hem till Linkan då jag har 6 hp för lite denna termin!

Jag och Tanja kom på varför både hon och jag hade århundradets sämsta dag, vi hade inte fått vårt morgonkaffe. I all hast hade vi glömt bort att dricka kaffe och vi fungerar helt enkelt inte utan det. Nej hädanefter glömmer jag aldrig det obligatoriska morgonkaffet.

1 kommentar:

  1. Det ligger nog i allas intresse att vi får vårat morgonkaffe...

    SvaraRadera