onsdag 9 mars 2011

Värsta gymbesöket någonsin

Idag känns det som jag fått min dödsdom. Jag och Tanja gick upp kl 7 för att förbereda oss för gymmet, vi gick upp så tidigt för vi hade möte med varsin PT. Jag kommer dit och får gå in i ett rum där de väger och mäter mig. De mäter då inte min längd utan de mäter mitt fett, där står jag medan en liten chilenska står och nyper i mitt fett för att mäta det. Mina värden var horribla och hon sa till mig att jag var grovt överviktig och att jag måste träna mycket och äta bättre. Det kändes som en käftsmäll men nu ska jag fyra gånger i veckan springa 30 min, gymma 30 min samt crosstraina 30 min, allt under samma pass. Jag kände mig som att jag var med i Biggest Loser, helt knäckt är jag.

Jätteöverviktig brud

2 kommentarer:

  1. :( dålig start på dagen om man säger så.

    SvaraRadera
  2. Nämen så de säger, hon verkar ju inte riktigt frisk tycker jag, den där lilla chilenskan... Men fan vad fit du kommer vara sen om hon ska köra sådär hårt med dig;)

    SvaraRadera