måndag 21 mars 2011

Min helg i bilder

Helgen började som sagt i torsdags kväll:

Fina fina roomies

<3 bästis
Någon tyckte att det var bra att lägga sig på gräset på kvällen
Josh och Tanja

I fredags beslutade vi oss för att ta oss till Reñaca och sandboarda, eftersom det inte var någon uthyrare där gick vi mest omkring på sanddynerna:
Fräsigt med "öken" och Stilla havet i bakgrunden


Josh beslutade sig för att vila lite
Jag kände mig spänstig i sanden



Utsikten var fantastisk
Fina Tanja
Lördagen spenderades i Santiago med mina fina roomies:
Enorm Chile-flagga
Ella kollar vad som ska göras när man är i huvudstaden
MAAT!!
Santiago-utsikt
Roomies
Jag provar nåt typiskt chilenskt innehållande vete, juice och persika
Idag söndag har vi storhandlat och tränat:

Jag blev lite trött efter shoppingen så satte mig i kundvagnen

1 kommentar: