onsdag 25 maj 2011

Om drygt 1,5 månad har jag avslutat mitt utlandsår

Det är svårt att tycka att det är häftigt att plugga utomlands när man är precis inne i det. Men när jag ser närmare på det så är det ganska coolt, jag har avklarat en termin i Alicante, Spanien och nu sitter jag här med 1,5 månad kvar på terminen i Valparaíso, Chile. Jag har inte bott hemma i Sverige sen september och alla mina kurser läser jag på spanska.

Jag tänker det inte så ofta men jag blir stolt över mig själv. Innan jag åkte trodde jag aldrig jag skulle klara det, jag har inte varit den som haft behovet att sticka utomlands, men nu när jag gjort det är jag imponerad av mig själv. Jag tycker att alla mina klasskompisar i Linköping ska klappa sig själva på axeln för vi är coola och vi har klarat av minst en termin utomlands. Snart kommer jag hem till Linköping och jag måste erkänna att jag knappt kan vänta men först ska jag njuta av min sista 1,5 månad i Chile.

Jag är glad att jag haft dig hela tiden, Tanja. Utan dig hade jag åkt hem efter en månad.

1 kommentar:

  1. Klart du hade fixat det utan mig men fan så mycket roligare vi har haft tillsammans!!

    SvaraRadera