söndag 22 maj 2011

Kravlistan

Jag och Tanja har gemensamt kommit på vissa saker vi måste ha i en man om det ska bli någon sorts förhållande. Detta har vi alltså kommit fram till:

  • Han måste dricka kaffe, eftersom jag själv är kaffedrickaren nummer ett kan jag ju inte ha en man som dricker te
  • Han måste ha körkort
  • Han ska gärna ha en Macbook, ifall min dator skulle krångla måste jag ju kunna fråga någon
  • Han ska ha snygg skäggstubb för det är manligt
  • Han ska vara bra på att laga mat, jag är ju en katastrof i köket så vore ju fint om någon kunde laga mat till mig
  • Han ska gärna vara från norra Europa dvs. norr om Frankrike, efter ett år med latinos förstår jag inte varför de har så gott rykte. Var har den som anser att latinos är det snyggaste som finns varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar