söndag 8 maj 2011

Lördag i Valpo

Idag tog vi flickor oss en tur till Valpo. Vi hade hört från Josh att det var någon fräsig båttur man kunde åka så vi var helt enkelt tvungna att hoppa på första bästa turistbåt och se Valparaíso från dess rätta sida, nämligen från havet. Efteråt var vi mycket trötta, så vi tog beslutet att hänga på ett väldigt mysigt kafé. Det kändes som att sitta i mormors vardagsrum.

många båtar i hamnen
Hittade några fräsiga sjölejon mitt ute till havs

Ella i en mycket fashionabel flytväst
Längst bort kan ni skymta mitt hem!


Många arméfartyg fanns det, det förklarar varför vi har så många mariner springandes på gatorna
Det mysiga caféet
Mitt mycket goda mint-kaffe
Vi beställde in chokladkaka, vi var ju faktiskt på 80 min spinning i morse
Jag var mycket nöjd
Ellas kaffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar