tisdag 12 april 2011

Multipel personlighet

Idag har jag haft en inre strid i mitt huvud. Hela dagen har jag velat mellan att vilja åka hem och att stanna. Ena sekunden vill jag slänga mig ut genom fönstret alternativt sätta mig på första bästa plan hem och andra sekunden vill jag fan visa mig själv att jag är stark, att jag inte är någon som inte avslutar det jag påbörjat. Har beslutat att jag ska låta det gå några veckor. Om jag fortfarande känner att det är meningslöst att fortsätta mina studier i Chile åker jag hem och tar konsekvensen då i stället.

2 kommentarer:

  1. Samma känsla som när man gjorde lumpen. Å ena sidan hatar man att vara där men å andra sidan vill man göra klart och bli av med det. Skillnaden är att när man gjorde lumpen hade man inget alternativ, det var bara att göra skiten annars blev det fängelse. Dock kunde ju jag åka hem på helgerna men när söndagen kom så var ångesten där. När jag gjorde lumpen i Kvarn kunde man på ledig tid besöka orter som Tjällmo Borensberg Motala eller Linköping. Ni har ju lite andra alternativ, Santiago, Valparaiso, en sväng till Bolivia eller Argentina.Många pussar o kramar från Pappsen och mammsen

    SvaraRadera
  2. Du kommer fan reda ut det där och sen när du kommer hem (är det i juni?) så kommer du tycka att det var värt att stanna. Och jag lovar när du kommer hem så kommer vi ha det så jäääävla roligt!!:D Lovar även att vi inte har det så roligt utan dig så du missar inget här hemma iaf;) Vi ses snart igen Bellamos!:)

    SvaraRadera