måndag 18 april 2011

Kan vi komma överens om en sak?

Jag har alltid sagt att min hemlängtan kommer slå till när våren kommer till Sverige. Hur rätt hade jag inte? Jag hatar att jag inte får vår förrän nästa år igen. Visst om jag kanske också går mot varmare tider eller så men nu gör jag inte det. Vår i övriga världen betyder höst i Chile. Så kan vi komma överens om att inte berätta för mig via facebook-uppdateringar om hur premiärgrillningen var, första glassen på bosses/halvars/konfekthörnan, om hur varmt det är ute och hur mysigt det är att sitta i gräset och känna solen? Kan vi göra det?

Bjuder på bilder från våren 2010, var en fin vår.








3 kommentarer:

  1. Åh!
    Jag älskar våren också, det är verkligen min favoritårstid. Maj är underbart bara och jävla skit nu missar vi det och årets UK! Nästa år får vi inte vara för stora seriösa fyror som inte går på sånt, måste köra UK - favorit i repris ju ;)

    SvaraRadera
  2. Mahahaha det är så hääääärligt med vår!!!!!! :D:D:D:D För övrigt älskar jag den sista bilden där:P hehe och hatar den första, jävla bodyshop-människa som sminkade mig mer likblek än jag någonsin varit.... och du, nu när våren kommer så saknar jag dig lite extra också!

    SvaraRadera