tisdag 19 april 2011

Jag saknar svenska butiker!

Efter att jag gått omkring i samma trasor i snart 4 månader börjar jag bli riktigt trött på mina kläder. Ni tänker att jag kanske kan shoppa någonting nytt här nere då, säkert billigare än hemma. Så fel det är, vi bor 5 min från shoppingcentret men det suger. Finns inga bra butiker och om jag hittar någonting som faller mig i smaken är det jättedyrt. Bara för att surfade jag in på HM's samt Bik Bok's hemsidor och det var rena självplågeriet, nu vill jag bara shoppa loss ordentligt i dessa fantastiska butiker som faktiskt finns hemma i Sverige.

Den rosa jackan är det piffigaste jag äger i klädesväg, snart har jag matchat den med garderobens alla kläder för jag inte har någonting annat att ha på mig på fest. Jag saknar min stab med partyklänningar som hänger så fint hemma hos mor och far.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar