tisdag 16 oktober 2012

Tisdagen den 16 oktober 2012

Jag har roat mig med lite olika saker i veckan och som vanligt så visar jag det helst med hjälp av bilder.

Jag vaknade tidigare än mina föräldrar en dag så jag gjorde frukost för en gångs skull

I fredags gick jag till frisören för att få kalufsen trimmad, hade även bestämt mig för att vara fredagsfin på naglarna


Whiskas var världens sötaste katt i fredags när vi tittade på X-factor

I lördags vaknade jag och kollade som vanligt aftonbladet i mobilen och hittade en skojig artikel om en liten kille som fick Zlatans shorts, fnissade åt det hela morgonen.

Mamma och pappa hade köpt mandelkubb så blev en liten pensionärsfika för oss

Jag har hittat en ny produkt för håret jag inte kan vara utan, nu har jag dock blivit lite halvt besatt och vill väääääääldigt gärna ha shampoo, balsam och inpackning i samma serie

I söndags begav sig fyra femtedelar av familjen sig till IKEA för Glenn skulle köpa massor till sitt hem, efter mycket letande så vilade pappa sig lite bland madrasserna och jag köpte en flaska julmust

Jag är jätteledsen för mina naglar har blivit uttorkade och måste luftas från nagellack, känner mig alldeles tom utan färg på naglarna

För att pigga upp mig köpte jag mirakelkit till naglarna så de blir bra igen och även två snygga nagellack till

Köpte en ny kaffemugg på IKEA, lite jultema och den är ungefär lika stor som halva mitt huvud

Blev liite uttråkad igår så jag sorterade mina nagellack i märkes- och nummeordning.

Idag ska jag hjälpa Glenn att montera alla grejer han köpte på IKEA i söndags, önska oss lycka till och håll tummarna för att vi inte slår ihjäl varandra i eftermiddag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar