onsdag 10 oktober 2012

Galet spännande dagar

Ja mina dagar här hemma är sjukt spännande, nej skojade bara händer inte alltför mycket därav den bristande uppdateringen. Jag har fortsatt mitt rensnings- och städprojekt och senast i tur var mammas och pappas kök. Nu har jag dock vilat lite och börjat med hemmaträning vilket lett till att jag inte haft så mycket kraft i mina ben och lår de två senaste dagarna. Det mest spännande som sker tänkte jag visa i bilder som vanligt eftersom det är roligare än text.  Ps, om någon känner för att umgås med mig, bjuda hem mig etc är jag all yours, älskar alla nu!

Skillnaden på mammas och pappas "fläkt", tänka sig vad en ångtvätt kan göra, min favoritstädgrej all time

Igår playade jag torka aldrig tårar utan handskar och redan första minuten grät jag, den berörde mig någonting oerhört och hela natten drömde jag om aids. Om ni inte sett den gör det direkt, gå in på svtplay, ge det en chans och tänk. Så viktig serie. 

Idag gjorde jag mig snygg och satte på mig jeans och kavaj, lovade mig själv att ha jeans oftare för det är väldigt snyggt och mina gamla Lee är sjukt snygga

Har bokat frisörtid idag och insåg efter min dusch att jag fortfarande har page när jag har mittbena, trodde att jag var frisyrlös ack så fel jag hade. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar