tisdag 16 oktober 2012

Babyfoot

Jag varnar bara fotkänsliga läsare nu för att det kommer komma ganska skitäckliga bilder på min fot.

Förra lördagen provade jag som sagt Babyfoot som är en kemisk peeling för fötterna som gör att man flagar bort all död hud på fötterna. Redan för en vecka sen så började det flaga från mina fötter, jag kunde dra bort flisor med död hud och jag kan meddela att det är beroendeframkallande så jag satt där en hel kväll och drog bort hud från mina fötter. Nu börjar flagorna minska men än är huden inte helt flagfri men jag hoppas fortfarande!


Min fot förra tisdagen och min fot idag.


2 kommentarer:

  1. Haha shit, ja effekt gav den ju iaf. Gör det ont? Blir det fint under?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör inte de minsta ont faktiskt :) Jo än är det lite flagor kvar men lent och fint blir det.

      Radera