torsdag 31 maj 2012

En vecka i Söderköping

Jag har inte dött. Jag har bara varit hemma i Söderköping. Har lyckats bli sjuk och att bli frisk igen och kommit hem nu. Jag vet inte vad jag ska skriva så jag bjuder på lite bilder helt enkelt.

Denna utsikt är det alltså från mammas och pappas altan, jag kommer inte från landet.. 
Jag har sett två säsonger av pretty little liars i sträck
Var på nördfest i fredags för att fira Carros 23e födelsedag
Var bakis i lördags och vägrade ta av mig solglasögonen även fast det inte var sol
Jag, mamma och pappa såg Loreen vinna eurovision song contest
Mamma gav whiskas grädde på nosen och han var då världens sötaste katt
I söndags var det mors dag så jag gick ner till Elin och handlade en fin bukett till mamsen

I måndags var jag och mamma hos mormor, då hittade jag denna snygga bild hänga på väggen, unga människor
Storhandlade på ICA
Insåg att mitt ben ser helt misshandlat ut, för de som undrar vad jag gjort har jag slagit knät i sängen samt rakat benen därav utslagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar