söndag 13 maj 2012

Jag fastnade!

AHHHHHHH!!! Jag är superduperjätterädd just nu! När jag satte på tvn nyss visades det okända och alla som känner mig vet att jag är verkligen en rädd tjej Jag blir till och med rädd av reklamen för american horror story. Jag är i alla fall rädd för allt man kan vara rädd för och spöken är en av de saker jag är mest rädd för så jag höll på att kollapsa av rädsla i min lägenhet när just det okända visades. Varför bytte jag inte kanal kan man ju fråga sig och det undrar jag med men först fick jag lite mod och tänkte nu ska jag se detta men sen gick det int mer och jag panikbytte till mästarnas mästare. Nu sitter jag här och tittar på denna lätta oskrämmande underhållning och jag måste säga en sak och det är att Pernilla Wiberg, herregud vilken snygg kvinna, så fräsch vill jag vara i den åldern också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar