måndag 7 maj 2012

Måndag

Jag har kommit in i en period när jag är lite lagd åt det negativa hållet. Jag är helt enkelt inte en jättepositiv prick just för tillfället. Idag gick jag och Tanja på promenad i skogen och pollen höll på att slå ut mig helt. Så nu sitter jag här helt hängig med nästäppa och tjock hals. Helt utslagen helt enkelt så nu bjuder jag på lite bilder från förra veckan.

Åt lunch med mor och bror på Thai och sen köpte jag jättefina nagellack och blev lycklig

Jag har börjat kolla på mad men

Jag och Tanja lyxade med god lunch på NH och Bosses glass till efterätt


Var fredagspepp innan tjejfest och sen fick jag vänta på Carro i trappuppgången

Dessa snyggingar var på festen och sen tog jag hål i öronen

Kände mig sjukt snygg och bakis dagen efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar