tisdag 8 februari 2011

Vi har hamnat i paradiset

Hamnade i Belize i torsdags, planerna andrades snabbt da det bara regnade pa bocas del toro sa vi tog flyget mot Belize. Har hangt pa on caye calkuer sen dess och vi har kampat tre dagar for att ta dykarcert och igar blev det klart. Vi har nu alla tre dykcert och vi tog det i varldens nast storsta korallrev med varldens snallaste "scuba-bert" som instruktor. Det enda negativa med dykningen var att jag nu har arhundradets lock for oronen som aldrig vill slappa.

Annars borjar det narma sig slutet pa var resa vilket kanns sorgligt, ar inte redo att mota verkligheten igen, dock ar det ju ett nytt land som ska upptackas men anda. I morgon drar vi till Playa del Carmen, mexico och hanger dar tills den 15e da vi atervander till Puebla. Vad som hander efter det ar lite oklart for mig och Tanja, men vi funderar pa Rio nagra dagar innan vi drar till Chile.

Nar jag har tillgang till min dator och alla bilder kommer jag uppdatera er mer roligt om var resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar