onsdag 23 februari 2011

Mexico, Playa del Carmen

Vår sista destination på resan var Playa del Carmen i Mexico. Det var även här en låång resa, dubbelt så lång som vi trott. Av någon anledning hade vi fått för oss att resan skulle ta 4 timmar, skönt tänkte vi, då har vi en halv dag i Playa. Den tanken kunde vi glömma resan tog 8 timmar och när vi kom fram spöregnade det och det fanns inget rum på hostelet som vi tänkt bo på så vi fick ett skabbigt rum på ett hotell. Morgonen efter var hemsk, vi drabbades alla av kollektiv magsjuka och i det där skabbiga rummet blev det inte så mycket bättre. Dock kunde vi byta till hostel och dagen bjöd på fint väder så stranden var det enda vi orkade med. När vi blev lite bättre var det massage och pedikyr som stod på schemat, vi tyckte vi var värda det och det är ingenting jag ångrar.

Resten av dagarna bjöd på shopping, massage, fest och Chichen Itzá (som ska få ett eget inlägg).

Nöjd Bella på bussturen
Mina fina fötter, nypedikyrerade
Tanja gillar hostel och taco
På en klubb, jag är inte så full som jag ser ut
Klubben fick ok av mig
Tanja muppade sig med min kamera...
...Felicia också
Felicia
Jag
Fina tjejer
Alla Hjärtans Dag-middag


Liten teaser på Chichen Itzá-inlägget

Jag och Felicia på stranden
Söt Felicia med en corona 
Jag höll mig till Cola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar