tisdag 19 oktober 2010

Jeans-säsong

Nu har jeanssäsongen börjat här i Alicante, igår när vi väntade på spårvagnen höll jag på att frysa ihjäl, det var 15 grader och jag hade bara en tunn tröja över mina frusna axlar. Idag inviger jag mina jeans igen, har inte haft på mig dom sen maj och de har legat och tajtat till sig länge nu i garderoben (nej inte jag som har blivit tjock säger vi). Kan säga att det är som ett träningspass att få på sig de där byxorna och jag är osäker på om jag kommer överleva skoldagen på 10,5 (!) timma. Jag behöver i alla fall inte oroa mig att jag ska ramla ihop i en hög om jag skulle svimma då byxorna håller mig väl uppe.


2 kommentarer:

  1. Hahaha! Dock var detta inte det jag ville höra, vill höra hur ni svettas sönder och om badväder...

    P.S. Säg inte att du fryser ihjäl. morse var det 1C - ja EN ynka grad. Då frös jag sönder.

    SvaraRadera
  2. Så jävla härlig du är!!!:D

    SvaraRadera