fredag 15 oktober 2010

Det är inte längre jag, det är vi


Det känns som Tanja är min sorts pojkvän av något slag. Vi bor ihop, vi lagar mat ihop, vi går i skolan ihop, vi shoppar ihop, vi gör i princip allt ihop förutom att duscha och sova. Just för tillfället är vi som ett gift par som kommer i två-pack. Ikväll ska vi ha Bella- och Tanja-mys, dvs vi ska göra oss fina med ansiktsmask, kolla sex and the city och äta tacos och mörk choklad. Det är liksom köp en betala för två. Men jag gillar det, jag gillar Tanja och i ärlighetens namn vet jag inte vad jag hade gjort utan henne här nere.


4 kommentarer:

  1. Vi kanske skulle ta den där Cosmoartikeln "Har din väninna blivit ditt kärlekssubstitut?" på allvar... Nä skämt åsido, jag gillar också vårat fina samboskap =) =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, håller med Tanja :) Men det är fint att ni har varandra!

    SvaraRadera
  3. Haha roliga ni är, men jag har alltid gillat tvåpackl, då får man ju mer än väntat liksom;)

    SvaraRadera
  4. Hmm, läge att börja bli svartsjuk?

    SvaraRadera