onsdag 8 juni 2011

Vilket år jag haft!

Snart kommer mitt utlandsår vara slut. Om 37 dagar sätter jag mig på planet som ska ta mig hem och när jag ser tillbaka på mitt år har jag gjort fruktansvärt mycket. Jag kommer komma hem som en bättre människa. Sedan september har jag raserat och återuppstått igen och nu är jag mer än redo att komma hem till de som känner mig allra bäst.
Jag har varit på otaliga fester i Alicante med Tanja
Petra kom på besök
Jag var i Madrid


Åkte till Barcelona och fick hopp om livet igen
Åkte till Cuba
Hängde med mina favoriter i Santa Teresa, Costa Rica
Åkte linbana trots min trapp-och höjdrädsla
Jag har promenerat in i Panama
Jag var lycklig på en paradisö
Jag drack goda drinkar och var solbränd på Caye Caulker
Jag blev kär i en plats, Caye Caulker kommer alltid vara paradiset för mig
Festade till det i Mexico
Blev barnslig vid Chichen Itza
Träffade Jesus
Festade tills solen gcik upp i Rio
Flyttade till Viña del Mar
Festade
Hoppade i sanddyner
Åkte till Santiago
...och Valparaíso
Tog  en veckas ledigt och såg norra Chile och Bolivia

Jag har sovit på Santiagos flygplats en hel natt
Hälsade på Hanna och Lina i Buenos Aires

Såg den svenska statsministern i Santiago
Firade Peters 26-årsdag i Santiago

Druckit absint i Mendoza
Cyklat mellan vingårdarna i Mendoza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar