onsdag 5 januari 2011

Overkligt

I morgon väldigt tidigt lämnar jag Söderköping. Jag kommer då flyga till Alicante för min 10-dagarsvistelse i Spanien. Därefter, dvs om två veckor, åker jag och Tanja upp till Madrid för att möta upp Felicia, dagen efter börjar det roliga, vi åker till Mexico. Vi har i princip noll planer för vår månad i Centralamerika mer än att vi ska ha vårt liv i vår ryggsäck och att vi ska tillbringa lite tid i Mexico, förhoppningsvis Kuba och sedan vet vi inte. Ingenting mer än flygbiljetten till Mexico City är bokat och jag längtar ihjäl mig. Vad mer kan man önska sig än impulsivitet, grymt bra kompisar och helt nya länder och kulturer? Jag har fortfarande inte förstått att det är jag själv som ska ut och resa denna gång. Har hört om mina kompisars resor men aldrig själv varit där. Alicante var bara uppvärmningen nu börjar den stora utmaningen!


Vi ses i augusti igen Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar