tisdag 25 januari 2011

Kuba och lite Costa Rica

Kan meddela att dagarna pa Kuba var helt fantastiska, vi upplevde verkligen Kuba som det ska upplevas, dock var vadret lite sarme men kommer uppdatera er mer nar jag kommer "hem" till Chile, just nu ar jag ju lite hemlos.

Kom igar till Costa Rica och jag alskar det, ar i varsta surfparadiset sa imorgon ska vi ta surflektion, kommer suga som fan. Brannan borjar sakta men sakert infinna sig och jag hoppas jag har en helt annan ton nar jag anlander i Chile i mars an nar jag akte fran Alicante for en vecka sen.

Det var allt for denna gang, men bara sa alla vet lever jag och mar toppen.

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att du har det bra och att solen värmer. Här är det ju fortfarande kallt snö och vinter. Ha det så bra och surfa försiktigt, det är ju lite blötare än att surfa på nätet.Kramar från mampap.

    SvaraRadera