onsdag 21 november 2012

En rubrik var det ja

Igår fick jag ett meddelande från min vän Charlotte om att jag ska uppdatera min blogg och detta är för dig nu min sköna böna!

Så vad har hänt i mitt liv, tänkte berätta lite i punktform.

  • Största som hänt är att jag beslutat mig för att ta sabbatsår även nästa år, skjuter alltså på min examen till 2014.
  • I fredags var jag på sittning, mina ekonomkompisars sista studentgrejs innan de helt har klippt banden med LiU, sjukt roligt och jag bodde på hotell vilket var fantastiskt. Sov som en prinsessa.
  • Nästa fredag ska jag och min kära vän Joakim till Stockholm där vi stannar heeeeela helgen.
  • Jag har blivit kär i Darin igen, efter så mycket bättre kan jag inte annat än att få ett återfall
Något mer kommer jag inte riktigt på just nu men jag lovar att komma tillbaka när jag har det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar