onsdag 10 augusti 2011

I Linköping

Är för tillfället i min lägenhet i Linköping. Jag ska sova här i natt, första natten i lägenheten, första gången jag sover helt ensam i en lägenhet på drygt ett år. Känner mig lite ensam men jag gillar det. Jag gillar Linköping, jag gillar min lägenhet och jag gillar mina möbler. Dock är inte allting här än så det känns en aning spartanskt men det gör ingenting. Någonting jag dock inte gillar är att jag har tenta i morgon kl 8, jag är dock inte det minsta nervös trots att jag inte skrivit en Linköpings-tenta sen i maj förra året och trots att jag inte pluggat skiten ur mig den senaste veckan. Jag litar på min erfarenhet och jag litar på min kunskap, jag är ju trots allt äldre och klokare nu för tiden och jag har några timmars plugg i bagaget eftersom jag skrivit mikrotenta några gånger tidigare i mitt liv.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att tentan gick vägen! :)

    SvaraRadera
  2. Oh fy med tenta. Jag har också tenta nästa lördag så jag måste sätta igång och börja plugga nu. Gick tentan bra då?

    SvaraRadera